Каталог

Ua

Проєкти

У «Золотому трикутнику» Жерара Февра

15 Травня 2019
3725
Фото - Работа на авеню Марсо от знаменитого дизайнера Жерара Февр

Работа на авеню Марсо от знаменитого дизайнера Жерара Февр - квартира площадью 272 кв. м на третьем этаже старинного каменного дома 1880 года, времен барона Османа

Робота на авеню Марсо – квартира площею 272 кв. м на третьому поверсі старовинної камʼяниці 1880 р., часів барона Османа. Як відомо, Паризькі генії інтерʼєру зазвичай не стільки дизайнери, скільки декоратори, які шанобливо ставляться до історичної спадщини. Тож Февр максимально зберіг метраж кімнат, уникаючи додаткових конструкцій, та відреставрував оригінальний паркет. Провідною обʼєднавчою темою локації став машрабія – елемент арабської архітектури – візерункові деревʼяні решітки, що закривають балкони, вікна або просто використовуються як перегородки. Цим колоритним елементом Февр захопився під час своєї останньої подорожі до Марракеша. хоча в чистому вигляді машрабії в інтерʼєрі немає, зате характерний принт проступає на шпалерах, розсувних напівпрозорих дверях у кухонну зону, в приліжкових нішах у спальні. У передпокої оригінальний паркет вкритий невеликим килимом «Віденська мозаїка» від Bisazza. Центр стелі прикрашає квадратна ніша, яка оформлена у вигляді хмарного сріблястого неба. Центр ніші прикрашають пʼять підвісних світильників від tom Dixon. Варто їх включити, як на стінах зʼявляються блукаючі тіні хмарин.

Стіни світло-сірого тону Algae від ressources прикрашають широкоформатні твори фотохудожника Людвіка барона. У центрі кімнати мармуровий кавовий столик, створений Christine rouvière, що є постаментом для бронзової скульптури Femme plume роботи арно каспера. Вітальню прикрашає розкішний мармуровий портал каміна. На вікнах подвійні штори з колекцій Livign і rivella від ательє Caffins. Тут стеля також продовжує тему захмареного неба.

За освітлення відповідають підвісні світильники Melt Chrome і настінні бра Mini Melt gold того ж таки Тома діксона. Три зручні дивани обтічної форми від Don Ignacia sofas, які оббиті тканиною з «мармуровим» принтом, плед і подушки від фабрики Burel дарують затишок. У центрі вітальні мʼякий килим з абстрактним малюнком у сіроблакитній гамі від gianfranco Férré (Sahrai). Скляний кавовий столик від Massimo Castagna прикрашає ваза Casca у формі чаші з напівдорогоцінного каменю, вкритого срібною фольгою; створена Anna new York для Rblabs.

Ефект чистоти й прозорості підкреслюють кришталеві попільничка і келихи від Mario Cioni. Стіну напроти вікна прикрашає картина tropisme художника андре Ервіо. Шпалери Amazone від Arté своїм принтом повторюють ефект машрабії, а стіна з каміном і протилежна від неї оформлені дзеркальними блоками, що збільшує і без того вражаючий простір вітальні.

Оформлення цих двох кімнат засвідчує, що Февр – великий поціновувач сучасного мистецтва. Ретельно добираючи скульптури, картини та фотографії, він підкреслює унікальність інтерʼєру, який створює. За словами маестро, йому подобається заповнювати інтерʼєр кольорами, але він використовує їх лише як акценти, основа має лишатися стриманою. «На дизайн інтерʼєру, як і на світ моди, впливають актуальні кольорові тренди. часто вони надихають і допомагають зробити правильний вибір. Проте, коли ви створюєте свій інтерʼєр, спитайте себе, чи дійсно вас захоплює той чи інший відтінок, чи ви сліпо йдете за модою?», – радить Жерар Февр.

Зона кухні – їдальні, як і решта квартири, витримана в світло-сірих тонах. Розсувні двері виготовлені з багатошарового скла, між якими помістили тканину Alicia від nya nordyska. Це дозволило створити ефект прозорості й водночас повторити плетиво машрабії. Меблі від фабрики renaissance et restauration з дубового масиву мають «гранітне» покриття Andromeda. Стіну навпроти кухонного острова прикрашають картини Falaise rose і petits rochers Монік Мартінз.

Три спальні більше схожі на розкішні номери пʼятизіркових готелів. Вони відповідають усім критеріям елегантності та комфорту. кожна зі спалень має свою гардеробну і ванну кімнату. дві спальні схожі за розмірами й кольоровою гамою, а от третя має ще одну люксову ознаку ексклюзивного готелю – кабінетну зону, де можна зосередитися і попрацювати над найближчими проектами.

Ванні кімнати, зʼєднані зі спальнями, Жерар Февр оформлював у півдружності з компанією Boffi. Підлога однієї з них виконана з чорного природнього каменю від palatino, глянцева настінна мозаїка o.p від Bisazza теж чорна. доповнює картину стіл Domino від Molteni & C та портал каміна з червоного мармуру. друга ванна виконана у світло-сірій гамі, тут теж використана мозаїка Bisazza. Стіну прикрашає картина Монік Мартінз Derriere les masques і скульптура з полімеру Homme poisson Corail арно каспера. Зрозуміло, ми не можемо перерахувати всі чудові предмети дизайну й мистецтва, якими творець обдарував своє дітище. ідею цього інтерʼєру Жерар Февр пояснює прагненням за допомогою сірого й синього кольорів, а також з використання дзеркальних панно створити відчуття безмежного простору, до того ж, окремі обʼєкти наділені здатністю створювати світляні відблиски, які раптово виникають там чи там. крім того, в деяких зонах квартири передбачені можливості трансформації, тож вона подарує своєму власнику цілий Всесвіт, який ніколи не набридне. а Жерару Февру вкотре вдалося зрушити стилістичні підвалини, запропонувати новий ритм і глибину споглядання, що немов запозичені з паралельного світу.

Коментарі
Всього коментарів: 0
  • Спочатку нові
  • Спочатку старі
написати відгук